در اولين قرار عاشقانه چگونه باشيم؟ | در قرار عاشقانه چه بگويم؟ در اولين قرار عاشقانه چطور رفتار كنيم؟ در اولين قرار عاشقانه چطور لباس بپوشيم؟

۹ بازديد
قرار . ع

قرار هاي عاشقانه معمولا مهم ترين و به ياد ماندگار ترين قرار ها است و علت آن اهميت چنين قراري است. رعايت يك سيري از نكات در اولين قرار عاشقانه مهم تلقي مي شود. در اولين ملاقات، استرس نداشته باشيد و با اعتماد به نفس  صحبت كنيد.پيش از هر چيزي تمركز كنيد.  خوب به حرف طرف مقابل گوش دهيد و سعي كنيد شنونده خوبي باشيد. سعي كنيد از گوشي همراه خود استفاده نكنيد.

در اولين قرار عاشقانه چطور رفتار كنيم؟

قرار هاي عاشقانه معمولا مهم ترين و به ياد ماندگار ترين قرارها است و علت آن اهميت چنين قرارها است. رعايت بعضي از نكات در اولين قرار عاشقانه مهم تلقي مي شود. 

تماس با ما

زمان اولين قرار عاشقانه را طولاني نكنيد 

زمان ملاقات كوتاه باشد و در اين صورت فرصت كافي براي فكركردن و شناخت طرف مقابل خواهيد داشت و استرس و نگراني شما كم تر است. 

وقت شناس باشيد 

دير رسيدن در اولين قرار عاشقانه نشانه پرستيژ نيست سعي كنيد حتما وقت شناس باشيد و در ساعت مورد نظر آن جا باشيد. دير رسيدن بر روي فرد مقابل تاثير منفي دارد. 

مو ، آرايش و لباس خود را . درست انتخاب كنيد 

 در اولين ديدار عاشقانه خود سعي كنيد از آرايش غليظ استفاده نكنيد در طبيعي ترين و زيباترين حالت خود باشيد . سعي كنيد از عطر استفاده كنيد. 

سعي كنيد در اولين ملاقات عاشقانه خود عطر تند استفاده نكنيد. پرحرفي نكنيد و لازم نيست همه اطلاعات را به فرد مقابل انتقال دهيد.    فخر فروشي نكنيد و از اصل و نسب خود زياد تعريف نكنيد.   متناسب با مكان لباس بپوشيد، مثلا از پوشيدن لباس هاي كلاسيك و مجلسي دوري كنيد براي سينما انتخاب عاقلانه نيست، اما اگر مكان اولين قرار عاشقانه شما يك رستوران شيك است بهترين انتخاب لباس كلاسيك و رسمي است.

اعتماد به نفس داشته باشيد

در اولين قرار عاشقانه خود استرس نداشته باشيد و با اعتماد به نفس صحبت كنيد. پيش از هر چيزي تمركز كنيد.  خوب به حرف طرف مقابل گوش دهيد و سعي كنيد شنونده خوبي باشيد. سعي كنيد از گوشي همراه خود استفاده نكنيد. 

صادق باشيد

بهتر است در اولين قرار عاشقانه خود  نقش بازي نكنيد. سعي كنيد نگاهتان را كنترل كنيد و به اطراف زياد نگاه نكنيد. 

كناره گيري نكنيد 

 طوري رفتار كنيد كه اين فكر به طرف مقابل دست دهد احساس راحتي كند.  بي احساس نشان دادن خود سبب دلسرسدي فرد مقابل مي شود. در صورتي كه در وضعيتي نيستيد كه يك رابطه عاشقانه را شروع كنيد، توصيه مي شود  اصلا وارد چنين رابطه اي را شروع نكنيد.

pic

به ديگران احترام بگذاريد

در اولين قرار عاشقانه خود نسبت اطرافيان مودب باشيد. مودب بودن نشانه شخصيت شما  است. براي سوال هاي تكراري، جملات زيبا و طنزآميز و لطيف انتخاب كنيد.  از زبان بدن مناسب در حين صحبت كردن، نشستن و يا خنديدن باعث مي شود شما فردي با اعتماد به نفس شناخته شويد.

از تفريحات و اوقات فراغت صحبت كنيد

اينكه شما در اولين قرار عاشقانه خود بفهميد طرف مقابلتان در اوقات فراغت خود زمان خود را چگونه مي گذراند موضوع مهمي است اينكه شما داراي چند تفريح مشترك باشيد باعث مي شود روند مكالمات در مسير خوبي قرار بگيرد و صحبت به خوبي ادامه پيدا كند. همچنين اينكه شخصي تفريحات سالمي را دنبال كند و يا اينكه دوست داشته باشيد اوقات فراغت يا تعطيلات خود را در كنار خانواده اش بگذراند يك امتياز مثبت محسوب مي شود.

از اهداف خود بگوئيد و بپرسيد

اولين قرار عاشقانه فرصت خوبي است تا از اهداف و برنامه هاي خود براي آينده بگوئيد البته سعي كنيد از جزئيات دوري كنيد ولي روشن كردن برنامه شما براي آينده براي شناخت طرف مقابل از شما امري ضروريست. اين كار به طرف مقابل نشان مي دهد كه شما شخصي بدون برنامه و بي هدف نيستيد و اهداف زندگي شما در اولويت هاي شما قرار دارد. در مقابل شما هم از برنامه ها و اهداف طرف مقابل سوال كنيد. اين كار براي به دست آوردن شناخت كافي از او مناسب است. 

pic

انتخاب مكان مناسب براي قرار عاشقانه 

سعي كنيد براي اولين قرار عاشقانه، مراكز خريد و مكان هاي شلوغ و پر رفت و آمد را انتخاب نكنيد زيرا مشكل بشود بدون مزاحمت با كسي حرف زد .

رستوران معمولي با غذا هاي معمولي را انتخاب كنيد چون رستوران هاي جديد با غذاهاي غير معمولي سرو مي كند يا كافي شاپي با طراحي نامتعارف و منويي جديد مي تواند اضطراب آور باشد. 

سعي كنيد كافي شاپ ها با موزيك هاي معمولي و دل نواز و نه گوش خراش را براي اولين قرار عاشقانه خود انتخاب نكنيد. مكاني را انتخاب كنيد تا بتوانيد راحت حرف هاي طرف مقابل را بشنويد و كم تر حواس شما پرت شود.  

مكان هاي فرهنگي مثل موزه ها، گالري ها، مقبره ها گزينه هاي خوبي براي قرار اول  هستند.  اين فضا ها، مكان هاي دنج و آرامي هستند و مي توانند براي اولين ملاقات عاشقانه خاطره ساز باشند.  

 اواسط هفته زمان مناسبي براي قرار ملاقات عاشقانه است زيرا دچار ازدحام و شلوغي در مكان هاي تفريحي و رستوران ها و كافي شاپ ها نمي شويد .

pic

توصيه به خانم‌ ها براي اولين قرار عاشقانه 

  • در اولين قرار عاشقانه خود از آرايش غليظ پرهيز كنيد و لباس هاي مناسب بپوشيد.  ساده و شيك  لباس بپوشيد تا احساس راحتي بيشتري داشته باشيد و هم طرف مقابل هم از طرز لباس پوشيدن شما تعجب نكند.
  • به آقايان اجازه باز و بسته كردن در بدهيد و شما از آن ها تشكر كنيد. 
  • ايرادي ندارد تا بعد از صرف غذا رژلب خود را تمديد كنيد، اما از ديگر وسايل آرايشي استفاده نكنيد.
  • سعي كنيد در اولين قرار عاشقانه خود كودك دورن خود  را مهار كنيد و با لحني مناسب  يك خانم جوان صحبت كنيد. استفاده از لحني كودكانه و يا صميمي شدن بيش از حد عاقلانه نيست ولي  نبايد آن قدر رسمي باشيد كه
    ديگر نتوانيد حرف‌هاي خود را به راحتي مطرح كنيد.
  • درست نيست كه در اولين قرار عاشقانه دائما سوال شخصي بپرسيد. پرسيدن سوالاتي مثل “شما تا به حال چند بار خواستگاري رفته‌ايد؟» يا «آيا تا به حال شكست عشقي داشته ايد؟»  باعث مي شود كه طرف مقابل احساس راحتي نكند. 

pic

توصيه به آقايان براي اولين قرار عاشقانه

  • خانم را تا در خانه برسانيد.
  • براي خانم ها در باز كنيد و ابتدا به ان ها اجازه دهيد وارد شوند. 
  • در اولين قرار عاشقانه هزينه شام را پرداخت كنيد. در صورت اصرار خانم در پرداخت سهم خود، خيلي اصرار نكنيد.
  • پس از پياده كردن او منتظر بمانيد كه وارد خانه شود و سپس محل را ترك كنيد.
  • سعي كنيد در اولين قرار عاشقانه خود را بي خيال نشان ندهيد. بي خيال نشان دادن سبب عزت نفس در شما نمي شود.  چنين رفتاري مي تواند در خود فرد احساس امنيت ايجاد كند اما  طرف مقابل را دلسرد مي كند. نقش بازي نكنيد. كمي محتاط باشيد اما نقش بازي نكنيد و شخصيت واقعي خود را نشان دهيد. 
تماس با ما

واژگان عاشقانه ترکی، با غنای احساسی و شعوری که در آنها نهفته است، زیبایی و جذابیت خاصی به متن‌ها و مکالمات اضافه می‌کند. از جمله واژگانی که در این زبان به کار می‌رود، "عشق" یا "aşk" است که به معنای عشق و علاقه استفاده می‌شود. این واژه نه تنها یک احساس قوی را به تصویر می‌کشد، بلکه نمادی از همبستگی و ارتباط عمیق بین دو نفر است.

 

واژگانی همچون "آغاز" یا "başlangıç" نیز به معنای شروع یا آغازی نو به عشق و رابطه اشاره دارد، در حالی که "آرزو" یا "dilek" نمایانگر آرزوها و خواسته‌هایی است که عاشقان در دل خود پنهان می‌کنند. واژه‌هایی مانند "آرامش" یا "huzur" نیز به معنای آرامش و آرامشی که عشق و حضور عزیزان به همراه دارد، به کار می‌روند و به عنوان نشانه‌هایی از تسلیم و شادی در عشق ترکیب می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.