آميزش جنسي گروهي (سكس گروهي)

بهترين اخبار روان شناسي

آميزش جنسي گروهي (سكس گروهي)

۱۶ بازديد

سكس گروهي به يك نوع رابطه جنسي گفته مي شود كه به صورت هم زمان ميان چندين مرد و زن و يا  افراد همجنس باز برقرار ميگردد. در واقع هرگاه اسم از رابطه جنسي به ميان مي آيد ما معمولا وجود يك زن و مرد را در ذهن خود  تصور ميكنيم، اما خوب بايد گفت كه در برخي از كشورها سبكي از سكس به عنوان سكس گروهي رايج مي باشد. شيوه اي از سكس كه در سايت هاي توليد كننده فيلم هاي پورن به شيوه  و تعداد نفرات گوناگون همواره به تصوير كشيده مي شود.

تماس با ما

اما در اين ميان روبرو شدن با اين پديده سوالاتي را در ذهن ما روشن خواهد كرد. واقعا دليل علاقه مردم به سكس گروهي چيست؟ چرا اصلا  افراد تن به سكس گروهي ميدهند؟ آيا سكس گروهي خطرناك است يا اينكه با رعايت برخي از نكات ميتوان جلوي بسياري از آسيب هاي آن را گرفت؟

پاسخ سوالات بالا آن چيزي است كه ما در ادامه قصد داريم به آن بپردازيم پس  براي يافتن آن ها روان نو را تا پايان اين مطلب علمي همراهي بفرماييد.

انگيزه افراد ازشركت درسكس گروهي چيست؟

انگيزه افراد ازشركت درسكس گروهي چيست؟

مطابق تحقيقاتي كه وب سايت معتبر HEALTH CAUTIONS در زمينه رفتارهاي جنسي بر روي افراد با سنين متفاوت انجام داده است، انگيزه  افرادي كه تمايل به انجام سكس گروهي دارند را ميتوان در چند علت دسته بندي كرد كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد.

  • مشاهده تئاتر سكس زنده

يكي از دلايل حضور اين افراد ديدن تئاتر سكس زنده و با حضور شريك هاي جنسي متنوع مي باشد.

در واقع اين افراد معتقدند كه  با ديدن ديگران در حين انجام سكس گروهي، دچار تحريك و لذت جنسي  بيشتر در هنگام برقراري رابطه مي شوند. 

  • شهوت پرستي و زياده خواهي

بسياري از افراد به دنبال تنوع طلبي و انجام سكس با افراد مختلف و به صورت همزمان بودند. هر چند اكثر آنها اعتراف كردند كه مشاهده سكس همسران خود با افراد ديگر در جلسات سكس گروهي آسيب هاي روحي و عاطفي بسياري را در آينده به روح و روان آنها در ادامه زندگي مشترك وارد كرده است.

مقابله با سندروم خيانت ، راهكاري از طرف روانشناسان غربي

  • مقابله با سندروم خيانت ، راهكاري از طرف روانشناسان غربي

روبرو شدن با ترس، سال هاست كه به عنوان تكنيكي جهت رفع سندروم ها و يا به اصطلاح فوبيا خيانت از طرف روانشناسان غربي تجويز مي گردد. گاهي زوجين بنا به پيشنهاد مشاور خود و جهت عادي سازي ترس از خيانت همسر  اقدام به شركت در سكس گروهي ميكنند.

روانشناسان قصد دارند با روبرو كردن افراد با واقعيت اين پديده تا حدودي زيادي ترس و شك هاي ذهني افراد را نسبت به شريك جنسي خود از بين ببرند. آيا خود مشكل مي تواند مشكل را برطرف كند؟

 

  • سرد شدند رروابط جنسي زناشويي

برخي از  زوج هاي سالخورده  هدف خود از شركت در جلسات سكس گروهي را، سردي در روابط خود عنوان كردند در واقع توهم ذهني آنها اين است كه با شركت در سكس گروهي،  شوك جديدي را به رابطه خود وارد كنند و با تجربه سبك جديدي از رابطه جنسي، خود را از يكنواختي و سردي روابط خارج كنند.

 

  • تنوع طلبي در مردان

بسياري از مردان داراي  الگو  يك چند ضلعي در ذهن خود هستند. آنها در راستاي در اختيار داشتن شريك هاي جنسي گوناگون در سكس هاي گروهي شركت ميكنند.

 

خطرات  و آسيبهاي ناشي از سكس گروهي

خطرات  و آسيبهاي ناشي از سكس گروهي

وقتي كه خطرات سكس گروهي را مطالعه ميكنيم به صراحت مي توانيم به سكس گروهي به عنوان يك پديده واقعا به دور از انسانيت اشاره كنيم كه عوارض روحي،رواني و جسمي فراواني را براي انسان  به همراه دارد.

 

  • انتقال بيماري ايدز

عمده نفراتي كه در سكس گروهي شركت ميكنند در بهترين حالت از يك كاندوم بر روي دستگاه تناسلي خود استفاده ميكنند.سكس گروهي همزمان با چند شريك جنسي  باعث شيوع ويروس ايدز يا همان اچ آي وي در ميان افراد ميگردد.

  • استفاده از مشروبات الكلي و مواد مخدر

طبيعتا براي انجام يك عمل غير طبيعي نياز به يك سري مواد محرك مي باشد كه انسان را از خوي انساني به خوي حيواني ببرد. مصرف الكل و مواد مخدر در اين محفل ها خود دليل ديگري بر عدم هوشياري و سلامت جنسي در هنگام رابطه مي باشدكه  ضريب مبتلا شدن به بيماري هاي چون هپاتيت و عفونت دستگاه تناسلي را افزايش مي دهد.

  • بيماري هاي روحي و عاطفي

فرق نمي كند انسان  مرد باشد يا زن، آدمي همواره با داشتن يك عشق و شريك جنسي به بالاترين حس لذت و آرامش جنسي خواهد رسيد. مطرح كردن سوال از طرف هر كدام از زوجين در روزهاي ابتدايي شروع رابطه، ناشي از ارضاي همين حس تعلق در داشتن يك شريك خصوصي و عاطفي مي باشد.

ديدن يك عشق، يك شريك عاطفي در رابطه جنسي با شخص ديگر گاهي براي افراد شركت كننده در سكس گروهي صحنه اي شوكه كننده است كه هيچ گاه نتوانستند اين صحنه تكان دهنده را در ادامه زندگي خود  درك كنند.اين پديده غير طبيعي گاهي بدترين عوارض روحي را به بشر وارد ميكند كه تا كنون باعث فروپاشي بسياري از رابطه ها نيز گرديده است. 

و اما ...

و اما …

در كنار ساير فرهنگ هاي متضاد غربي وارد شده به جامعه ما، سكس گروهي نيز اقدامي بسيار ناپسند و به دور از انسانيت در فرهنگ ما ايرانيان به شمار مي آيد، شايد دوري از غرب زدگي و تصميم گيري با ذهن بسته و يا پرهيز از تقليد كوركورانه از سبك ها و شيوه هاي به ظاهر مدرن، بهترين توصيه ايست كه همواره از طرف روانشناسان و مشاوران امور خانواده در هنگام روبه رو شدن با اين رفتارهاي ناپسند مورد تاكيد قرار ميگيرد.

در فرهنگ ناب ايراني همواره شاهد داستان ها و حكايت هاي با موضوع وفاداري و غيرت در خانواده ها هستيم  و به نظر مي رسد مطالعه اين داستان هاي انساني خود دليل حفظ كرامت و شان خانواده را به بهترين شكل بيان كرده است،درس ها  و پندهايي كه از پي آن مي توان بسيار آموخت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.